Saturday, February 19, 2011

let me have my way n decision!!!!

kali ni saya  dah  tekad dengan keputusaan saya dan rancang dgn baik plan hdup saya
saya dah tak kisah walaupun ayah saya tak suka saya jd lawyer.
saya tetap akan kejar cita2 saya..ini adalah hidup saya.
kli ini saya seniri akan tetapkan keputusan hdup dan jalan yg saya pilih..
taknak lg diatur oleh org lain..
saya akan harung walaupun ombak besar yg melanda..
saya akan teguh dan kukuh dgn diri seniri..
saya dah biasa jd survivor dah hdup seorang..
saya sanggup amik risiko demi pastikan setiap impian saya tercapai..
walaupunbegitu saya sangat lega kerana mama sokong dan memahami..
saya sgt sayang mama saya.. sahaja.
sebabtu dari skrg saya dah apply chambering utk pastikan every plan tercapai dan saya tanak buang masa..
bg saya setiap saat sgt berharga..
alhamdulilah tuhan juga mendengar rintihan hambanya ini..
skrg saya dah dpt banyak panggilan interview chambering walaupun saya tak hbs lg belajar..
saya akan lakukan yg terbaik..
saya juga tidak pnah putus berdoa bertahajjud kpd tuhan..
hanya dia yg memberikan rezeki dan juga meguatkan lagi jiwa saya..
saya hanya mintak  ayah saya memahami saya dan biarkan kali ni saya buat keputusan hdup saya..
saya faham dia mungkin nak kan yg tebaik..
cuma kali ni saya dah tak blh ikut kehendak dia..
sebab ini adalah masa depan dan hala tuju saya..
sebab saya mesti pastikan setiap plan saya mesti berjaya..
( 1.  corporate lawyer ,2.own legal firm n be the top one& branches ,3. food business n clothing n etc)
walauapapun saya tetap akan berdoa kpd ibu bapa dan berbakti kpd mereka..
saya takkan sekali lupakan mreka coz saya sorang jer anak mereka..
cuma kdg2 saya sgt tertekan dgn ayah saya tapi saya cuba koolkan diri..
cuma kali ni saya mmg perlu buat keputusan dan pilih jln hdup saya seniri..
saya dah sgt tekad skrg dan takkan ada merubahnya kecuali tuhan..
maafkan saya  cuma ini adalah harapan saya yg saya bina dari skool lg..
just let me have my own way n decision ..!!!!

1 comment:

  1. i will pray for u my dear fren,so dat everythg will be going smoothly wif a blessing from HIM and your parents..sooner or later.

    ALLAH sayang kamu.Sebab itulah kamu diuji.

    Doakan kita sama2 habis sem ni.AMIN

    ReplyDelete