Friday, February 11, 2011

buzy giler but happy xD

Biler masuk jer ygh bln 2 ni stat la kalot dgn suma midterm yg sumanya 8 paper..
pastu plak  time2 ni la kejer stat dtg bergunung-ganang ,projek paper la, hearing lagi , 
assignment  yg tak pnah putus, hari2 makin bertambah ja tapi sem ni ok,
tak stress mcm sem lepas blh handle suma kejer. tapi yg paling best,
utk final sem saya dah masuk balik kelab karate kesayangan saya yg ditinggalkan setahun lebih...
menyesal giler doo... tapi saya dapat balik jawatan saya n tambah plak presiden saya sudah balik dubai so secara tak langsung saya ambil alih jawatannya...so hari2 kejer2 saya semakin la bertambah..
kadang2 pening  pala dibuatnya suma nak diuruskan..
 tapi saya tak kisah sebab kali ini aktiviti kelab akan makin menarik..
kitorg akan bercamping n panjat gunung utk 2 jam trekking dan yg paling suka adalah air terjun..
saya memang gila bila nampak air...hahaaaa dah macam hantu air plak rasanya..
pastu kitorg join kelab polis join training setiap ahad...n kitorg akan pergi canoe kat tasik putrajaya...
mmg best giler pemandangan kat tasik putrajaya tak rugi dtg canoe walaupun pnat..
training karate adalah satunya tempat saya dpt lpskan stress  n gembira..
rasa sedih plak dah nak tinggalkan uia dan kelab karate saya ..
sebab tu walaupun kejer byk saya  tetap happy...
chowayoooooo  ( ^________ ^)





1 comment: