Saturday, August 6, 2011

dalam dilema..apa yg perlu dibuat?

sekarang dah masuk 2 bulan saya chambering,
tempat kerja n staf kat c2 semua ok cuma masalh..
sekarang ngan master saya pun tak tahu pa hal dia suka gadoh ngan saya,
hari2 ada jer benda yg tak kena...
saya tahu dia master kena respect tapi bukan semua benda..
mcm lembu kena cucuk hdung,
saya cuma berterus terang bila saya rasa betul tu jer..
saya taknak jadik lemah lagi dan tak nak kena pijak lagi..
macam dulu masa praktikal..
saya sgt trauma dengan sejarah hitam dulu..
dan saya menjadi protective tu jer tapi keja saya settle jer takder prob..
master mmg sangat berlagak overshadow boss..
padahal partner jer yg share dia just ckit kot tapi bberlagak siottt..
tak phm bttol apa masalah dia sebernarnya..
nak apa dari saya ?
dia sgt takbur bila berada di atas n tuhan itu maha adil ..
tak selamanya seseorang itu akan diatas dan pasti ada hari kejatuhannya..
doa orang yg teranaiya di makbulkan tuhan..
even time posa pun mulut mmg sial jer mcm tak posa  n carik pasal..
pening btol n kadang2 rasa mcm tak thn jer..
nasib la tahap sabar tinggi gak..
tapi akan terhakis gak sabar tu lama-lama..
tak tahu la sampai bila bertahan ..
kalo saya dah sembur tu nanti jgn kata saya jahat lak tapi paham seniri la...
adakah saya patot bertahan jer ataupun belah jer dari firm tu?
saya sgt dlm dilemma?
mcmna nak buat ni pening palo eden nih..
satu-satu masalah yg timbul napa la takleh nak smooth..
tolong la permudahkan segala urusan hdupku ni sesungguhnya aku adalah insan yg lemah..

1 comment: