Saturday, March 19, 2011

me+ exam+ fever..unseparated..~~~

biler xm final dah dekat sgtt...
saya jd takut dan tertekan..
tambahan plak ni final sem saya,,
riso giler..
tapi saya kena usaha sehabis mungkin utk berjaya.
tapi satu jer apa yg paling takut berbanding xm final 
adalah demam time xm final..
nak buat camna takmau demam time saat genting apatah plak final sem
saya dah buat segala preparation kot..
siap  p jog tiap2 hari dgn amik madu and supplement..
tapi saya tak sempat nak amik xm karate this sem..
saya dah taktau nak buat camna tak mau demam time xm..
dari 1st year sampai la final year asal jer xm final mesti demam..
suffered giler kot dgn pala pening campur nak jwb xm lagi..
atok saya ckp saya ni xmfobia kot..
tu la saya mintak sgt saya lulus suma xm final ni..
sgt penting dlm hdup saya ..
lagipun alhadulilah saya dah dpt offer 2 tempat chabering..
tolonglah saya dah tak larat dah.hadapi ujian ni..permudahkanlah segala urusan saya..

No comments:

Post a Comment